Moc nowych funkcjonalności!
Lato w pełni, więc zespół VIB działa na najwyższych obrotach, aby odciążyć brokerów w sezonie wakacyjnym. W tym celu zaprojektowaliśmy szereg nowych funkcjonalności usprawniających codzienne obowiązki kancelarii brokerskiej. Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej trafiły w Wasze ręce.
Spodziewajcie się informacji o wdrożeniu nowych funkcji już wkrótce!
Jeszcze łatwiejsze zarządzanie procesami dzięki:
• Kreatorowi szablonów,
• Monitorowaniu realizacji,
• Akceptowaniu prac,
• Powiadomieniom, zadaniom, pilnowaniu terminów,
• Kontroli przebiegu,
• Raportowaniu.
Sprawniejsza komunikacja z klientami:
• Szablony mailowe z automatycznym uzupełnianiem treści,
• Łączenie kontrahentów w grupy,
• Wersjonowanie załączników.
Wsparcie pracy grupowej:
• Nowe rodzaje zadań: notatki i spotkania,
• Poszerzone filtrowanie i eksport zadań,
• Zlecanie zadań dla grup użytkowników,
• Przypinanie zadań do wielu obiektów na raz,
• Podgląd kalendarzy innych użytkowników,
• Dodatkowe możliwości w zakresie modyfikacji ról i uprawnień,
• Zarządzanie zadaniami i obiektami nieobecnych użytkowników,
• Budowanie zespołów i delegowanie ich do pracy nad konkretnymi tematami,
• Tworzenie i zarządzanie strukturą organizacją firmy.
Poza tym, w VIBie czeka na Was mnóstwo mniejszych udogodnień, wszystkie dostępne już bardzo niedługo!
Podziel się wpisem
Podziel się wpisem