Wsparcie klienta i materiały szkoleniowe VIB

Pracując z VSoft Insurance Broker nigdy nie jesteś sam. Istnieje szereg sposobów poprzez które wspieramy Twoją codzienną pracę, niezależnie od tego czy jesteś klientem indywidualnym czy pracownikiem dużej kancelarii, będącej naszym klientem. Na Twoją prośbę pomocy zawsze odpowie dedykowany zespół. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, a także zestaw filmików instruktażowych, umieściliśmy na specjalnej platformie. Użytkownicy naszej aplikacji mają do niej dostęp przez cały czas.

 

Platforma VSoft Helpdesk pozwala na szybką naukę narzędzia oraz błyskawiczne znalezienie odpowiedzi na nurtujące pytania. Dzięki niej pozostaniesz również w stałym kontakcie z zespołem VIB. VSoft Helpdesk posiada także możliwość zgłoszenia propozycji rozwoju aplikacji czy zadania pytania dotyczącego sposobu funkcjonowania. Dodatkowe wsparcie w pracy z systemem stanowi zawsze dostępny, specjalny obszar Pomocy.

 

Na stworzonej platformie, w konkretnych działach, opisano sposób funkcjonowania poszczególnych obszarów systemu, wraz z dodatkowymi informacjami ułatwiającymi korzystanie z nich. Oprócz opisów funkcjonowania systemu, w „Pomocy” znajdują się dodatkowe informacje,  które ułatwiają rozpoczęcie pracy z systemem. Przedstawione kroki pokazują, co należy zrobić, aby przygotować się do pracy.

 

W module udostępniliśmy możliwość pobrania wielu przydatnych dokumentów. Stworzyliśmy także miejsce dla powstałych filmów instruktażowych, które stanowią doskonałe uzupełnienie treści „Pomocy” dla wszystkich chętnych poszerzenia wiedzy i umiejętności.

Zobacz również

See also