Organizacja pracy brokera – zadania i kalendarz

Nie sposób wyobrazić sobie dobry system CRM bez funkcjonalności związanych z zadaniami i zarządzaniem czasem. Na szczęście użytkownicy VSoft Insurance Broker nie muszą sobie niczego wyobrażać, ponieważ wszystkie te udogodnienia otrzymują wraz z systemem.

 

Każdy z użytkowników aplikacji ma możliwość utworzenia dla siebie zdarzenia typu zadanie, spotkanie oraz notatka. Każde z tych zdarzeń charakteryzuje się specjalnymi możliwościami (np. określenie zajętości danego czasu w przypadku spotkania) co dodatkowo usprawnia codzienną organizację pracy. W ramach zdarzenia użytkownik może nadawać kategorię, priorytet, opis, datę realizacji, przypomnienie i wiele więcej. Ponadto na zadaniu rejestrowana jest historia zmian, a użytkownicy, do których przydzielono zadania mogą je między sobą komentować. Widoczność zadań i możliwość ich przydzielania innym użytkownikom jest zależna od konkretnych ról i uprawnień.

 

Wszystkie zdarzenia widoczne są na przejrzystej ogólnej liście zdarzeń, która pozwala filtrować je na wielu płaszczyznach. Kalendarz pozwala zaś zobaczyć rozkład zdarzeń w czasie. Ponadto użytkownicy mają możliwość obserwowania kalendarzy między sobą, co w połączeniu z funkcjonalnością zespołów pozwala na lepszą organizację wspólnej pracy wszystkich użytkowników.

 

Zarządzanie czasem i zadaniami w przypadku pracy zarówno indywidualnych osób, jak i zespołu, to jedne z podstawowych funkcjonalności. Wszystkie zdarzenia powinny być tworzone w ramach jednego narzędzia, na którym pracują użytkownicy. Praca na wielu narzędziach z biegiem czasu powoduje komplikacje i ryzyko pojawienia się błędu. Właśnie dlatego w VIB dostarczamy naszym klientom pełną ofertę funkcjonalności.

Zobacz również

See also