Najczęściej zadawane pytania
Poniżej zebraliśmy najczęściej wyszukiwane pytania w kontekście naszej aplikacji
Na starcie pomożemy Ci zaimportować dotychczas zgromadzone dane dotyczące kontrahentów, polis oraz płatności. Import realizowany jest w oparciu o dedykowane szablony MS Excel.
Nie. Wszystkie dane, które wprowadzisz w trakcie użytkowania wersji demo, mogą być również dostępne w wersji płatnej.
Nie ma takiej potrzeby. Aplikacji możesz używać przez przeglądarkę, co pozwala na korzystanie z systemu na różnych urządzeniach, o każdej porze i wszędzie tam, gdzie jest dostępny Internet.
Z VIB może korzystać dowolna liczba użytkowników. Ich dopuszczalna liczba zależy jednak od wielkości licencji. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz dokupić dodatkowe licencje – aby to zrobić, skontaktuj się z nami przez Helpdesk.
Tak. VIB posiada zaawansowany moduł zarządzania rolami i uprawnieniami. Możesz samodzielnie definiować dostęp danych ról do poszczególnych modułów systemu. Możesz przypisać użytkownikowi dowolną liczbę ról oraz dookreślić, czy uprawnienia dotyczą tylko odczytu danych, czy także ich edycji. Dodatkowo, możesz skorzystać z funkcjonalności separacji danych między użytkownikami należącymi to oddzielnych jednostek czy zespołów. Oznacza to, że dane przypisane do użytkowników jednej jednostki nie będą widoczne dla użytkowników z innych jednostek i vice versa.
Dla użytkowników dostępny jest portal Helpdesk, pozwalający na bezpośrednią komunikację z VSoft celem uzyskania wsparcia czy dodatkowych informacji, a także zgłoszenia propozycji rozwoju systemu. W samym VIB dostępny jest moduł pomocy, w którym można odszukać informacje na temat użytkowania poszczególnych funkcjonalności, dokumentację użytkownika czy filmy instruktażowe.
Tak. Dla każdego kontrahenta możesz utworzyć konto w Portalu Klienta. Dzięki niemu Twój klient będzie miał dostęp m.in. do swoich polis, przedmiotów ubezpieczenia (w tym flot), a także szkód z możliwością monitorowania postępu ich likwidacji. Ponadto za pomocą portalu klienta możliwe jest zgłoszenie szkody czy wymiana dokumentów.
Tak. Chcemy, żeby nasi klienci mogli poznać wszystkie możliwości VIB podczas okresu testowego, dlatego wersja demo zawiera pełną funkcjonalność dostępną w standardowej licencji.
W takiej sytuacji wystarczy kontakt z VSoft, np. za pomocą Helpdesku. Resztę załatwimy za Ciebie.
Oczywiście, oto kilka przykładów, jak je zabezpieczamy: dane przechowywane są w profesjonalnym i bezpiecznym i jednym z najnowocześniejszych Data Center w Polsce. Dodatkowo każdego dnia robimy backup Twoich danych. Dostęp do samej aplikacji odbywa się poprzez podanie indywidualnego loginu i odpowiednio mocnego hasła.
Na początek do Twojej dyspozycji udostępniamy 10 GB bazy, którą możesz wykorzystać do przechowywania maili oraz załączników. Wielkość bazy możesz w dowolnym momencie powiększyć – wystarczy skontaktować się z nami przez Helpdesk.
Po rozwiązaniu umowy przekażemy Ci dane, które wprowadziłeś do systemu, w formie plików MS Excel.
Według interpretacji KNF infrastruktura chmurowa w konfiguracji udostępnianej Klientom w ramach świadczonej przez VSoft Usługi VIB stanowi infrastrukturę chmury publicznej.
Pomożemy Ci również po wdrożeniu
Support
Nasz dedykowany zespół wsparcia jest do Twojej dyspozycji zawsze, gdy będziesz nas potrzebować. Jesteśmy gotowi służyć pomocą, odpowiadać na pytania i rozwiązywać wszelkie wątpliwości, abyś mógł/mogła bezpiecznie korzystać z naszego rozwiązania. Naszym celem jest zapewnienie kompleksowego wsparcia. W razie potrzeby możesz liczyć na naszą ekspertyzę i szybką reakcję na każde Twoje zapytanie czy problem.
Warsztaty dla firm
Chcesz, żeby każdy pracownik Twojej firmy z łatwością zaczął korzystać z VIB? Skorzystaj z naszej oferty warsztatów dla kancelarii. Decydując się na zakup usługi otrzymujesz wsparcie we wdrożeniu systemu w organizacji, konsultacje w zakresie maksymalnego wykorzystania funkcjonalności oraz wskazówki, jak zorganizować procesy w systemie.
Koszt: 300 PLN netto/ godzina