Wykorzystanie aplikacji VIB w praktyce
Połącz swoje brokerskie know-how z możliwościami nowoczesnego rozwiązania technologicznego
Wykorzystaj każdą szansę na sprzedaż
W sztuce udanej sprzedaży kluczowy jest timing – umiejętne dostosowanie momentu przedstawienia oferty do potrzeb klienta. Aplikacja VIB stanowi nieocenione wsparcie, umożliwiając śledzenie wszystkich etapów procesu zakupowego każdego potencjalnego klienta.
W panelu kontrahenta broker ma do dyspozycji pełną historię interakcji z klientem, w tym przechowywane dokumenty. Dostęp do aktualnych szans sprzedażowych pozwala na szybką analizę działań, ocenę skuteczności podjętych kroków i wyeliminowanie ewentualnych błędów w każdym momencie.
Organizuj pracę szybko i wygodnie
W obszarze obsługi klienta priorytetem są szybkość działania i bezpieczeństwo przechowywanych danych. Połączyliśmy te cele, tworząc moduł do organizacji pracy, który umożliwia optymalne i ergonomiczne przeprowadzenie procesu obsługi klienta.
Ten moduł pełni rolę centralnego punktu planowania i organizacji pracy dla wszystkich pracowników. Dostępny indywidualny kalendarz dla każdego brokera ułatwia planowanie kontaktów z klientami oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi. W ramach systemu zapewniamy także elastyczność w ustawianiu terminów przypomnień o zbliżających się wydarzeniach, co jeszcze bardziej usprawnia codzienne zadania brokerskie.
Generuj raporty z prędkością światła
Proces tworzenia raportów w kancelarii brokerskiej jest niezwykle ważny. Dane umożliwiają m.in. ocenę kondycji firmy, jak również pozwalają wyznaczać cele na przyszłość. Niestety gromadzenie i przetwarzanie danych jest niezwykle czasochłonne, dlatego z pomocą przychodzi aplikacja VIB, która przez cały czas zbiera dane, by były gotowe do wykorzystania w każdej chwili. Od teraz obowiązek tworzenia rocznego sprawozdania dla Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) będzie już tylko przyjemnością.
Funkcje raportowania w VIB obejmują również analizę danych wewnętrznych, pozwalając na monitorowanie przypisu, prowizji, a także tworzenie własnych raportów przy użyciu popularnych narzędzi, takich jak MS Excel czy Power BI.
Tworzenie slipów brokerskich na miare
Wytwarzanie idealnie dostosowanych slipów brokerskich to kluczowe zadanie w pracy brokera ubezpieczeniowego, dlatego nasza aplikacja jest wyposażona w funkcje znacząco usprawniające to zadanie.
Począwszy od elastycznej bazy ryzyk i rozszerzeń, umożliwiającej samodzielną rozbudowę i dostosowywanie programu ubezpieczeniowego, aż po generator dokumentów, który upraszcza przekazywanie informacji – nasza aplikacja jest stworzona, aby wspierać brokera na każdym etapie pracy. Rejestr ofert umożliwia efektywną komunikację z towarzystwami ubezpieczeniowymi, zapewniając pełną kontrolę nad ofertami i ich statusami.
Dodatkowo, nasza porównywarka ofert dostarcza klarowne zestawienie danych, ułatwiając wybór najbardziej korzystnej propozycji. Katalog polis pozwala na łatwe zarządzanie zawartymi umowami, a pełny proces ofertowania w jednym miejscu skraca czas potrzebny na tę czynność nawet o 50%.