VSoft Insurance Broker
ułatwia codzienną pracę w kancelariach takich jak:
![](https://vib.vsoft.pl/wp-content/uploads/capital_brokers-w.png)
![](https://vib.vsoft.pl/wp-content/uploads/crafto-brokers-logo-w.png)
![](https://vib.vsoft.pl/wp-content/uploads/stratton-logo-w.png)
![](https://vib.vsoft.pl/wp-content/uploads/vib_equinum_white.png)
Sprawdź naszą ofertę i zacznij inwestować
w efektywność już teraz!
Przeczytaj case study, które ilustrują, jak aplikacja wpłynęła na pracę
brokerów ubezpieczeniowych
![](https://vib.vsoft.pl/wp-content/uploads/vib_klienci_capitalbrokers.jpg)
![](https://vib.vsoft.pl/wp-content/uploads/capital_brokers.png)
50% mniej czasu przeznaczonego na przygotowanie zapytania ofertowego
Case study kancelarii brokerskiej Capital Brokers
Wykorzystanie aplikacji VIB do automatyzacji procesów tworzenia i porównania ofert pozwoliło kancelarii Capital Brokers zyskać średnio 50% czasu, dotychczas poświęcanego na przygotowywanie zapytań. System pozwolił również na wnikliwą analizę procesu obsługi klienta, co jest niezwykle ważne w pracy każdego brokera ubezpieczeniowego.
![](https://vib.vsoft.pl/wp-content/uploads/arteria.png)
Większa efektywność zespołu i szybsze generowanie raportów
Case study kancelarii brokerskiej Arteria
Aplikacja pomaga w codziennym funkcjonowaniu kancelarii, m.in. poprzez umożliwienie efektywnej realizacji zadań i prowadzenie różnorodnych operacji związanych z działalnością kancelarii.
Najczęściej używaną funkcjonalnością VIB w kancelarii Arteria jest moduł raportów dynamicznych, pozwalający szybko generować raporty zawierające dane.
![](https://vib.vsoft.pl/wp-content/uploads/vib_klienci_arteria.jpg)
![](https://vib.vsoft.pl/wp-content/uploads/vib_klienci_craftobrokers.jpg)
![](https://vib.vsoft.pl/wp-content/uploads/crafto-brokers-logo.png)
Maksymalnie zautomatyzowany proces
obsługi klienta
Case study kancelarii brokerskiej Crafto Brokers
W kancelarii Crafto Brokers aplikacja pozwoliła zautomatyzować proces obsługi klienta, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości obsługi. Dzięki modułowi „Portal Klienta” partnerzy biznesowi kancelarii mają dostęp do pełnej dokumentacji ubezpieczeniowej, a także mogą zarządzać swoją flotą pojazdów i zgłaszać do obsługi szkody.