Rok pracy zdalnej brokera

Minął rok od kiedy nasza codzienność zmieniła się o 180 stopni. W tym czasie szczególnie ważne było przedpandemiczne przygotowanie technologiczne wszystkich firm, w tym również kancelarii brokerskich, oraz błyskawiczna reakcja i dostosowanie się do postawionego wyzwania.

Małe zespoły szybko zaczęły odczuwać potrzebę standaryzacji i automatyzacji licznych procesów.

W przypadku dużych kancelarii, brak systemu wspierającego i ułatwiającego szybką wymianę informacji pomiędzy rozproszonym zespołem oznaczał jedynie chaos. Praca zdalna w sytuacji, gdy dostęp do dokumentacji możliwy jest wyłącznie w siedzibie firmy, a całość danych gromadzona jest w przerzucanych pomiędzy pracownikami plikach Excel jest niemożliwa. Sytuacja kryzysowa jeszcze bardziej utwierdziła wszystkich w przekonaniu, że digitalizacja procesów jest ważna, a pionierzy w tym zakresie stają się bezkonkurencyjni.

 

Dla firm, które jeszcze rok temu nie myślały o przeniesieniu pracy do jednego, zintegrowanego systemu prawdopodobne koszty związane z wdrożeniem wydawały się wysokie, a proces czasochłonny. Jest to wina wieloletniego nawarstwiania się danych rozproszonych po różnych systemach lub dokumentach. Mnogość miejsc z przechowywanymi danymi wpływa na czas prawidłowego wdrożenia. Ale raz, dobrze wykonane wdrożenie poskutkuje oszczędnością czasu na ogromna skalę.

 

Warto dodać, że samo rozpoczęcie pracy z systemem brokerskim nie wymaga zakończenia procesu integracji z wszystkimi danymi. Proces ten ułatwi pracę, ale nie jest konieczny do tego, by już dziś móc korzystać z narzędzia i budować od podstaw bazę kontrahentów, szablony korespondencji, dokumentów i listę zadań.

Ostatni rok pokazuje także, jak ogromna jest potrzeba dynamicznego rozwoju technologii.

Stała współpraca pomiędzy klientem a dostawcą to najlepszy klucz do wyznaczania zmian. Dostawcy systemu ostatecznie zależy na tym, aby nowa funkcjonalność była chętnie wykorzystywana.

 

Cieszymy się, że użytkownicy VSoft Insurance Broker pomagają nam określać priorytety zmian. W ciągu ostatniego roku opublikowaliśmy 4 nowe wersje aplikacji wprowadzając m.in. takie zmiany jak: możliwość dodania przedmiotu gwarancji na gwarancjach ubezpieczeniowych, 3 nowe predefiniowane raporty: szkodowość, wykorzystanie limitów gwarancyjnych i zestawienie polis i kilka nowych powiadomień automatycznych. O wszystkich zmianach informowaliśmy w VIB Newsie, na naszej stronie internetowej oraz mediach społecznościowych. Regularnie monitorujemy użyteczność poszczególnych funkcjonalności i pomagamy użytkownikom w ich wykorzystaniu.

 

Jesteśmy dumni z tego, że wielu brokerów oraz kancelarii brokerskich w tej trudnej sytuacji, jaką było przejście na prace zdalną, zdecydowało się na wybór naszego rozwiązania. Ubiegłe miesiące pokazują, że nie należy bać się zmian systemu wspomagającego pracę, ponieważ tak naprawdę jest to ogromny krok naprzód.

 

Dziękujemy, że jesteście z nami!

Zobacz również

See also